Mystery Guest Service

Hoe culinair gastvrij is jouw bedrijf?

Hoe was de ontvangst? Hoe presteert het keukenteam vanuit het oogpunt van de gast? Komen de gerechten overeen met de kaart en het concept? Serveert men op tijd? Waren alle gerechten op smaak?

Dit zijn waarschijnlijk allemaal vragen die jij je zelf ook stelt.

Frisse blik
Met mijn frisse blik is een mystery visit een uitgelezen kans om je bedrijf door de ogen van de gast te bekijken. Ik als mystery guest ben niet zomaar een gast: Ik kijk met de ogen van een ervaren chef-kok en ondernemer naar de werkprocessen en kwaliteit binnen de onderneming. Vaak wordt personeel, en soms ook de ondernemer, blind voor onregelmatigheden in de bedrijfsvoering. ‘We doen het altijd zo’ is een veelgehoorde opmerking.

Resultaten
De mystery guest is vaak een onderdeel van de eerste fase van een traject. Aan het einde van een traject kan de visit worden ingezet om de effecten van het traject te meten en verbeteringen in kaart te brengen. Zo maak ik resultaten meetbaar en wordt helder wat er al veel beter gaat en waar nog kansen liggen.

Hoe werk ik?

Voorafgaand aan elke visit stem ik altijd met jou af wat jouw specifieke wensen zijn.

Elke visit gebeurt in overleg met jou als opdrachtgever. De focus tijdens dit bezoek ligt op de culinaire beleving naast de gastenreis oftewel, de guest journey. Vannuit mijn vakkundigheid als chef-kok met zeer ruime ervaring voer ik de visit uit. Altijd objectief, realistisch maar zeker kritisch!

Ik adviseer dit product minimaal 3 keer af te nemen. De ervaring leert dat je op deze manier het beste resultaat behaald uit de visits.

Nadat het Mystery Visit traject is afgerond krijg je als resultaat;
-Uitgebreide rapportage
-Verbeterplan
-Nazorg van mij als coach
-Resultaten waarmee je direct aan de slag kunt!

Vanzelfsprekend helpen ik je ook met de vraag hoe je deze verbeterpunten kunt realiseren. Welke stappen zijn nodig, hoe ga je hiermee aan de slag en hoe zorg je ervoor dat je continu het culinaire gastvrijheids niveau blijft verbeteren? Daarom zie ik een mystery visit altijd als een startpunt, een basis voor een verdere samenwerking, bijvoorbeeld in een van de andere trajecten.